kene marah..


huhuhu... Arini I nak bagi statement yg sungguh menyedihkan....

Daddy marah I petang td...huhuhu... alkisahnye, petang td PC I kat opish ade problem, so banyak data x up to date....then tetiba je die masuk bilik I tanya ape probem..then I bgtau la kat die problem happen since pg tadi...

Then die tanya I what my solution to solve the problem... I cakap kat daddy i need to check for a few thing first.... then bole lak die lepak kat sebelah i then tengok cara I handle problem tuh..

My typo, I have to calm down first then baru la otak i nih bole refresh n pikirkan cara untuk solve the problem, but with him staying right beside me ang watch over what am I doing.... absolutely I cannot think even a simple solution!!! uh, after that, I'm so badly kene sembur idup2 ngan daddy...bukan pakai ape pun, juz ayat2 berbisa dia tuh la.... hampir nangis I dibuatnya....

But one thing about him yg I kire suka la kan, even dia da sembur kita macam2, then he will pujuk kita balik with giving advices..not like my other boss, lau dia dah sembur, jangan harap nak kene pujuk balik....huhu...

Pape pun sok kene wat kijer betul2....xmo masuk sekolah antarabangsa lagi...huhu...n formost, I lom mintak cuti lagi!!!! I'm really need a good rest!!! maybe next week I nak balik KG....insyallah....

0 comments:

Yeah..It's Me

Let'S BorAk-BorAk


ShoutMix chat widget

mY dReAms + Up coming AcTVTs

  • Sony Vaio
  • New Car
  • 42" LCD tV - 32" olso can la...
  • LearN Japanese Cuisine

Famili n Frenz

One Love

Arashi widget by 6L & Daxii

testing

Translation

InFo Trafik d' Pija